Hodnocení obchodu
Objednal jsem a zboží nedostal
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
Vámi provedená objednávka byla s dopravou osobní vyzvednutí na prodejně. Vytvořil jste ji 9/12 a vyřízení proběhlo
" Poslední e-mail: 2018-12-10 08:15:49 → Připraveno k odběru" . V tomto případě chodí informační e-mail/sms o vyzvednutí objednávky a pokud není objednávka vyzvednutá do 3 dnů je stornována.
Pokud tedy nedošlo k jejímu vyzvednutí, tak nemohlo dojít ani "obdržení" zboží.
S pozdravem
Roman Gaj
Okamžitá odpověď, dodání obratem.
Vřele doporučuji.
Chtěl jsem koupit hustoměr elektrolytu akumulátoru. Na Heurece jsem procházel zboží a obchody a zvolil Rommar.cz, protože měl nejnižší součet cena+doprava. Byl to můj první nákup u této firmy - zvolil jsem ji také proto, že zde měla dobré celkové hodnocení.
Jaké bylo mé překvapení, když mi přišlo poškozené a tedy nefunkční zboží. Domnívám se, že bylo poškozené už u prodejce. Sdělil jsem obchodu, že odstupuju od smlouvy, protože mi zaslali poškozené zboží, ať ho prodají zase někomu jinému. Druhý den reagoval pán z obchodu, který tu, jak jsem se díval, odpovídá na negativní hodnocení. Pán místo, aby se omluvil a snažil se zjednat nápravu, třeba zasláním funkčního hustoměru, tak si jednak sám pochválil rychlost dodání (jak dělá i tady) a zároveň se negativně vyjadřoval o přepravcích (na někoho se to svést musí).
Mně opravdu nezajímá, jak rychle mi obchod zboží dodá, když je zboží NEFUNKČNÍ. Jediné, co jsem obchodem s touto firmou "získal" je ztráta 54 Kč za poštovné na zpětné zaslání zboží kvůli odstoupení od smlouvy. Z tohoto důvodu tento obchod NEDOPORUČUJU.
Níže uvádím komunikaci s obchodem, kde jsou popsány i moje argumenty, proč se domnívám, že k poškození nedošlo při přepravě:
On 05. 12. 18 10:24, XXXXX wrote:
Dobrý den,
děkuji za Vaši odpověď.
Balíček jsem odeslal dnes zpět - záleží na České poště, jak rychle ho doručí - č. zásilky XXXXXXXXXXXX - naskenovaný podací lístek posílám v příloze. Číslo účtu je uvedené v přiloženém dokumentu u zpětné zásilky, ale mohu ho sdělit i zde:
XXXXXXXXXX/XXXX.
Hustoměr, což byla jediná položka v objednávce, byl vložený ve velké bublinkové obálce, která byla několikrát přeložena. Balíček nejevil známky poškození, přelepka od Vás s adresami a údaji byla neporušená. Balíček jsem zaplatil bez nějakých výhrad. Překvapení nastalo až po otevření balíčku. Domnívám se, že nedošlo k poškození během přepravy, ale že vadný mohl být například už z výroby. Nedovedu si představit způsob, jakým by k jeho poskození přepravou došlo. Vzhledem k zanedbatelné hmotnosti hustoměru a jeho násobnému obalení bublinkovou obálkou se dá téměř vyloučit poškození pádem na zem, hozením balíčkem a podobně. Vyloučit se dá i působení nějakého tlaku na balíček, protože v tom případě by musel prasknout i vnější kryt hustoměru, což jsem nepozoroval. Balení jsem neotevíral, jakmile jsem zjistil poškození. Tudíž se domnívám, že zboží bylo poškozené už u Vás, ať už se poškodilo před tím, než se dostalo k Vám nebo jindy. Je to samozřejmě JEN MOJE ÚVAHA.
Bohužel tento incident má ten důsledek, že jediné co jsem obchodem s firmou Rommar "získal" je mínus 54 Kč za zpětné odeslání zásilky. Tudíž toto byl první a zároveň také můj poslední nákup u této firmy.
Ladislav Veiner
On 05. 12. 18 9:14, ROMMAR Vysočany wrote:
> Dobrý den pane Veinere,
> předem Vám děkuji za informaci ke stavu zásilky a že jste ji dostal tak rychle. Musíte te brát taky samozřejmě v patrnost dopravu samotné zásilky a její manipulace u dopravce/řidiče - kterou samozřejmě neovlivníme. Je to nehorázné jak se dopravci chovají k zásilkám a jejich případnou manipulaci v distribučním centru a samotné dopravě k zákaznikovi.
> A zcela odmítám, že bychom posílali poškozené zboží, protože k tomu není důvod a co bychom z toho "měli". A poškodit stejně se mohou i špičkové hustoměry od německých výrobců Mettler nebo GEFO a to by byl taky šmejd?
> Zásilku jsme prozatím neobdrželi pokud jste ji zaslal a prosím ještě o napsání čísla účtu, abychom vám mohli poukázat zpět zaplacenou částku za objednávku.
>
>
> Děkuji s pozdravem
> Roman Gaj
>
>
>
> Od: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
> Komu: Rommar.cz
> Odesláno: 4.12.2018 13:37
> Předmět: Odstoupení od smlouvy, Re: Odeslání objednávky č. 20183216
>
> Dobrý den,
> dnes jsem obdržel objednané zboží - hustoměr - objednávka XXXXXX.
> Ani jsem hustoměr nemusel dolovat z originálního balení, aby bylo na
> první pohled zřejmé, že je poškozený - zřejmé prasklý vnitřní plovák a
> uvolněné závaží tvořené drobnými kuličkami - viz. přoložené fotografie.
> Takovýto šmejd, poškozené zboží si dovolíte zaslat zákazníkovi? Naprostá
> nehoráznost.
> Odstupuji od smlouvy. Zboží zasílám zpět - třeba ho můžete zkusit prodat
> někomu jinému, že???
> Ladislav Veiner
> On 03. 12. 18 10:13, Rommar.cz wrote:
>> Dobrý den,děkujeme Vám za Vaši objednávku na Rommar.cz
>> Způsob doručení:
>> GLS Dodání do druhého pracovního dne po ČR
>> Vaše zásilka byla předána přepravní společnosti, očekávejte proto její doručení v nejbližších dnech.
>> Aktuální stav Vaší objednávky si můžete kdykoliv zkontrolovat kliknutím na odkaz
>> https://www.rommar.cz/orders.php?XXXXXXXXXX
>> http://rommar.cz
>> Tento e-mail Vám byl odeslán automaticky systémem Shop360.
>>
>
>
>
>
>
>
> Prodavači P9
>
> Vysočany
>
> ________________________________________________________________________________________________
>
>
> ROMMAR s.r.o. I Na Břehu 766/27 I 19000 Praha 9 I www.rommar.cz | FACEBOOK I vysocany@rommar.cz
>
> Starokolínská 506 I 190 16 Praha 9 - Újezd nad Lesy
>
> Radlická 2244/108 I 150 00 Praha 5 - Smíchov
>
> Tel: +420 283 843 109 I Mobile: I Fax: +420 283 843 112
>
> IČO: 24751936 I DIČ: CZ2475193
>
Úspora za drahšší výrobek se stejnou účinností. Velký výběr autokosmetiky.
OK
Rychlé jednání, Bleskové dodání
spokojen
Rychlé vyřízení objednávky
rychlost
Super servis a zakaznicka podpora, vrele doporucuji!
objednáno, k vyzvednutí druhý den. vše v pořádku.
Opakovaně jsem nakoupil, velmi rychlá příprava i vydání.
Jedna z položek se rozpadla, viz další hodnocení produktů.